نوشته شده توسط : علی

کارآفرینی مسیر ساده‌ای نیست برای تبدیل‌شدن به یک کارآفرین موفق باید یک سری مراحل را طی نمود.

آیا ناراحت هستید و فکر می‌کنید زندگی کارآفرین برای شما مناسب نیست؟ آیا احساس می‌کنید وقتی کارآفرینی را شروع کردید اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اید؟ یا از رسیدن به رؤیاهای خود به‌عنوان یک کارآفرین موفق احساس عصبی و نگرانی می‌کنید؟

وقتی شما به‌عنوان یک کارآفرین با مشکلات زیادی روبرو می‌شوید، تشخیص دهید در چه مرحله از سفرکارآفرینی خود هستید که به شما کمک خواهد کرد به مقصد نهایی که قصد آن را دارید، برسید.

۱۲ قدم سفر یک کارآفرین موفق

کارآفرین موفق

همه ما تجربیات اساسی برای مبارزه با مشکلات در زندگی روزانه خود داشته‌ایم. به این معنی است که حسی از چیزی که می‌خواهیم داریم و انتظاراتی برای خود ایجاد کردیم از چیزی که باید باشند و چیزی که نباید باشند. 

برای مبارزه با مشکلات در راهی که می‌خواهیم پیشرفت کنیم، چه درخواست شغل باشد و یا هر سناریوی دیگری که آرزوی آن را داشته باشیم، احساس خوشحالی، رضایت و توانایی می‌کنیم.

۳ راهکار جالب برای مبارزه با مشکلات

راهکار جالب مبارزه با مشکلات

مبارزه با مشکلات

یکی از هدف‌های اصلی برای خیلی از مردم رسیدن به موفقیت مالی است، طوری که آن‌ها بتوانند بدون نگرانی از اینکه چگونه چک بعدی را پاس کنند زندگی کنند.

خواهید فهمید، کسانی که دارای موفقیت مالی هستند، کسانی هستند که اکثر زندگی خود را برای رسیدن به‌جایی که الآن هستند سخت کارکرده‌اند.

اگر شما از پرداخت در زندگی خود خسته شده‌اید، نکات زیر شما را برای یافتن روش‌های قدرتمند برای رسیدن به موفقیت مالی در زندگی بدون هیچ نگرانی مالی راهنمایی می‌کند.

۴ روش قوی برای رسیدن به موفقیت مالی در زندگی

رسیدن به موفقیت مالی در زندگی

موفقیت مالی در زندگی

آیا تا حالا احساس کرده‌اید که به‌اندازه آنچه انجام می‌دهید خوب بوده، اما می‌توانستید بهتر انجام دهید؟ بهبود خود درباره ایجاد عادت‌های مثبت است. اگر به بهبود کیفیت و کمیت کار روزانه خود بنگرید، این عادت‌ها ممکن است همان‌هایی باشد که شما دنبال آن بوده‌اید و بهره‌وری کارکرد شما را بالا می‌برند :

این کار ممکن است وقت تلف کردن به نظر بیاید. چرا برای کارهایی که انجام باید دهید یک لیست تهیه می‏کنید تا بتوانید درست شروع به کارکنید؟ بهتر است تا آنجا که ممکن است روز را با آمادگی کامل و سازمان‌یافته شروع کنید.

عادت‌هایی که بهره‌وری کارکرد شما را بالا می‌برند

بهره‌وری کارکرد



:: بازدید از این مطلب : 2098
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ما همیشه در زندگی به دنبال حفظ سلامت جسمانی و تناسب‌اندام خود هستیم ولی کمتر به این فکر می‌کنیم که چگونه همیشه خوشحال باشیم.

فراموش می‌کنیم از آن چیزی محافظت کنیم که می‌تواند تفاوت در کیفیت زندگی ما وقتی مسن‌تر هستیم ایجاد کند: خوشحال بودن.

تحقیقات روانشناسی مثبت نشان داد خوشحالی و خوشبختی (ترکیبی از احساس رضایت کلی از زندگی و داشتن احساس مثبت در لحظه) می‌تواند باعث سلامت فیزیکی بیشتر و زندگی طولانی‌تر شود.

چگونه همیشه خوشحال باشیم

 

همیشه خوشحال باشیم

خوشحال باشیم

در این مقاله می‌خواهیم راه‌های خوش‌شانسی را به شما نشان دهیم  و یاد بگیریم چگونه خوش شانس باشیم؟

اینجا ما می‌گوییم چگونه شانس خود را زیاد کنید و خوش شانس باشیم.آیا شما از کسانی هستید که از عقب نشستن اذیت می‌شوند؟

آیا تابه‌حال فکر می‌کنید حق با شماست؟ آیا شده از مداوم بدشانسی یک‌دنده و لجوج و شوید؟ آیا گاهی اوقات حس می‌کنید جهان علیه شماست؟

چگونه خوش شانس باشیم

خوش شانس

در این مقاله ۷ قدم را به شما نشان خواهیم داد تا به کمک آن‌ها رسیدن به رؤیا ها برایتان بسیار آسان‌تر شود.

چشم‌انداز نگرشی هست که به ما برای انجام امور دنیوی الهام می‌دهد.

آیا امکان دارد موفقیت در طی مراحل شکست بخورد؟ همیشه آسان و ساده نیست، اما کسانی که چیزهای خوب به دست می‏آورند معمولاً از مراحل یکسانی می‌گذرند، که خیلی از آن‌ها در ادامه به‌عنوان بخشی از موفقیت لیست شده است.

۷ قدم برای رسیدن به رؤیا هایتان

رسیدن به رؤیا ها

رسیدن به رؤیا

بعضی افراد جامعه وجود دارند که قدرت نفوذ و تاثیرگذاری بیشتری بر دیگران دارند.

در هر کاری پیشروان خوب وجود دارد: افرادی که قبل اینکه اتفاق بیفتد آن را تشخیص می‌دهند، پیشرو هستند و می‌توانند به افراد هم سن خود آموزش دهند. این افراد پیشرو افراد قوی با فرصت‌هایی هستند که در کار و غیر آن قدرت نفوذ دارند.

اگرچه راه طولانی است که به آن سطح از قدرت رسید، ولی باید تلاش کنید تا به این افکار پیشرو به خاطر فایده‌هایی که در آن است، برسید. اینجا پنج قدم از مهم‌ترین روش های تاثیرگذاری بر دیگران را بیان می‌کنیم:

روش های تاثیرگذاری بر دیگران

تاثیرگذاری بر دیگران

تاثیرگذاری

 

 



:: بازدید از این مطلب : 2133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

هیچ‌چیز دیگر به‌اندازه غذاهای جدید درجاهای دیگر به من شادی نمی‏دهد؛ پیاده‌روی یک جای جدید و دشوار و نقشه برای پر کردن کامل یک هفته بسیار جالب است.

در آخر مسئله کلیدی برنامه‌ریزی است. تحقیقات نشان می‌دهند که بخش برنامه‌ریزی مربوط به تعطیلات ما لذت بسیاری دارد.

درواقع بر اساس تحقیقاتی پیش‌بینی تعطیلات خوشحالی را به مدت ۸ هفته بالا برد. اینجا برخی از راهنمایی‌های برنامه‌ریزی ارائه می‌شوند که شما می‌توانید با آن‌ها بیشترین تعادل را برقرار کنید و بیشترین استفاده را از تعطیلات در مدت قبل، بین آن و بعد آن ببرید.

چگونه تعطیلات لذت بخشی در سفر داشته باشیم

تعطیلات لذت بخش در سفر

تعطیلات لذت بخش

برای اکثر افراد سخت است که اولین بار درباره پول و افزایش حقوق در محل کار خود بحث کنند.

بنابراین، از انجام این کار با رئیس خود، استرس را از خود دور کنید که می تواند شما را مضطرب کند. کی و چگونه باید برای افزایش حقوق به عنوان یک کارمند بپرسید.

این موضوع به همان اندازه مهم است که مطمئن هستید معوقات خود را دریافت می کنید، در هر صورت عاقلانه نیست که سرپرست خود را برای این روند خشمگین کنید!

بعضی سازمان ها با افزایش حقوق و دستمزد موافق هستند و عملکرد کارمندان را در ۶ ماه متوالی به طور منظم یا فواصله ۱۲ ماهه بررسی می کنند و پاداش و مزدها هم علاوه بر حقوق را درارتباط با ارزیابی هایی که انجام دادند، بررسی می‏کنند.

نحوه تقاضای افزایش حقوق

تقاضای افزایش حقوق

افزایش حقوق

 

خیلی‌ها فکر می‌کنند برای پول‌دار شدن باید از قبل سرمایه زیادی داشت. اما حقیقت چیز دیگری است. شما باید با بهترین راه سرمایه گذاری با پول کم آشنا باشید.

مردم عادت عجیب ایجاد قطعنامه‌های سال جدید را دارند. نگاهی به گذشته می‌کنند که چه چیزی در آینده نزدیک نیاز است تا بهبود پیدا کند.

اغلب تمایل دارند به خودشان برای اصلاح تعهد بدهند. آیا با من موافق هستید اگر بگویم می‌توانید این کارها را کلاً یک‌بار در سال انجام دهید؟

شما می‌توانید این کارهای روزانه‌ای را انجام دهید تا چک کنید آیا پولتان هدررفته یا خیر؟

بهترین راه سرمایه گذاری با پول کم

راه سرمایه گذاری با پول کم

سرمایه گذاری با پول کم

خواندن در مورد میلیونرها برای شما بسیار الهام‌بخش است، اینکه بدانید آن‌ها چگونه در زندگی آن‌قدر موفق شده‌اند و راز میلیونرها چیست.

بر اساس “کتاب عادت‌های موفقیت باستارد” تعدادی از عادت‌ها و عقاید پنهان وجود دارد که هر میلیونر را در دنیا به سمت جلو سوق می‌دهد.

این عادت‌ها می‌توانند باعث شوند ثروت و موقعیت آن‌ها از میلیونری به میلیاردری تغییر کند.

۱۰ راز میلیونرها که شما نمی‌دانید

راز میلیونرها

میلیونرها

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1396 | نظرات ()